Mijn betaling is mislukt, wat nu?


U krijgt automatisch een email met een overzicht van uw bestelling, ook als uw betaling niet gelukt is. Van elke niet gelukte betaling krijgen wij automatisch een melding. Wij proberen u dezelfde dag nog een betalingslink te sturen. Wanneer u op de link klikt komt u weer in de webshop met de door u bestelde producten uit. U kunt de betaling dan alsnog doen. 

Ook kunt u het verschuldigde bedrag (staat op het overzicht) alvast overmaken op het volgende IBAN nummer:

IBAN: NL44KNAB 0612 6162 90

Aangezien binnengekomen betalingen regelmatig gechecked worden kan dit het verwerkingsproces versnellen.
U krijgt van ons een email wanneer uw order wordt verstuurd

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

• IDEAL

• Sofort

• Vooraf overmaken - De factuur ontvangt u per email, zodra deze is         voldaan wordt uw bestelling z.s.m. naar u verstuurd.

Voorraad en kortingen

Zijn de ansichtkaarten / wenskaarten in de webshop ook daadwerkelijk op voorraad?

Ja, alle ansichtkaarten en wenskaarten in deze webshop zijn op voorraad. Wanneer een product is uitverkocht wordt deze niet meer getoond in de webshop, dit om teleurstelling te voorkomen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wanneer u uw bestelling plaatst en de betaling is geslaagd, wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen verstuurd.

Wanneer u bij uw bestelling kiest voor vooraf overmaken, krijgt u de factuur per email. Wanneer de betaling is ontvangen wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verstuurd. Dit kan een paar dagen langer duren dan wanneer er betaald wordt per iDeal.

U wordt per email op de hoogte gehouden over de status van uw bestelling.